Love Dust




{FOLLOW} | {DASHBOARD} | VISIT'S
History..;

HELLO FELLAS , WELCOME TO HISTORY BLOG. I LIKE TO SHARE SOME STUFF TO MY FOLLOWERS . I LOVE MY FAMILY AND FRIENDS . I ALSO LIKE KOREAN ESPECIALLY BEAST & EXO :) Enjoy !

◄ older posts newer posts ►
127
Posted On Thursday, May 23, 2013 @ 8:19 AM by Yourname | 0 Comments This Entry
Put aside all your worries
Things have changed now
You're not alone in this world anymore
Now you've got me by yourside so stand up

Don't be afraid 感到孤單的瞬間
I know your pain 在那個時候 哭也可以
在又辛苦又累的時候 不用說話 我會給你擁抱
我的心會更痛 你知道嗎
不管怎樣 我只想給你幸福的我的心 你明白嗎
還沒有說完的所有的話語 什麽時候你的夢會綻放起來
Please always stand up 大聲的呐喊吧

Can't you feel my love tonight
Can't you feel my love tonight
就算痛也要stand up
即使辛苦也要stand up
你身邊不是有我在嗎
現在和你fly high
展開帥氣的翅膀吧
不要哭 站起來 只屬於我的Lady

為了我就美麗的笑吧 所有東西都會有破碎的
在又辛苦又累的時候 拍拍一下 把所有東西放到一邊
全都忘記吧
OK我變了 純靜地閃耀like us
不會吝啬 我愛你的話 沒有停止的想法 這場馬拉松

對我那樣的笑 不知道有多美麗
比起任何人更珍貴的你
要我怎樣說你才明白
要記住喘著氣跑過的昨天 還有一起過的今天
say you raise me up 更大聲的叫喊吧

Can't you feel my love tonight
Can't you feel my love tonight
就算痛也要stand up
即使辛苦也要stand up
你身邊不是有我在嗎
現在和你fly high
展開帥氣的翅膀吧
不要哭 站起來 只屬於我的Lady

包容我那不懂事的心
我現在來守護你 在黑暗的世界盡頭
感到孤單的時候 淚水在眼眶裏打轉 呼吸困難的時候
up stand up 我會在你的身邊 

Can't you feel my love tonight
Can't you feel my love tonight
為了我stand up
為了你stand up
沒關繫 還不算遲
現在和你fly high
一步步的走進來吧
You can take my love tonight
你是只屬於我的lady